Contoh Pidato Bahasa Sunda Singkat Tentang Kebersihan

Contoh Pidato Bahasa Sunda Singkat Tentang Kebersihan pidato atau yang dikenal biantara dalam bahasa sunda ialah suatu pembahasan yang mengungkapkan atau menyampaikan suatu hal yang dimana isi dari pembahasan tersebut diseduaikan dengan acara yang sedang berlangsung, yang mana dalam beberapa acara seseorang dituntut untuk memberikan pengetahuannya dengan cara berpidato, baik acara resmi atau tidak. berpidato bukanlah hal yang mudah, hanya sebagian orang yang mampu berbicara di depan orang banyak apalagi di acara resmi. Diperlukan persiapan yang matang, dari mulai pembahasan, bahasa, gaya tubuh dan tentunya mental yang baik.

Dalam hal mempersiapkan bahasan pidato lumayan menyita waktu dan pikiran, apalagi jika anda menerima kepercayaan untuk memberikan segenap pengetaguan kita dengan menggunakan bahasa daerah, khususnya bahasa sunda yang menurut saya sendiri sebagai orang sunda, sulit sekali untuk memahami bahasa sunda yang baik dan benar. Oleh karena itu saya sengaja menyajikan contoh naskah pidato bahasa sunda, alasanya adalah agar blog saya ini bisa memberikan berita atau info yang bersifat universal dan bisa digunakan secara umum, bukan hanya tentang doa dan tatacara sholat sunnah.

Oleh karena itu setelah sebelumnya saya menjelaskan tentang sholat dhuha, pada kesempatan kali ini saya akan mencoba memberikan salah satu contoh naskah pidato atau biantara dengan menggunakan bahasa sunda yang bertemakan kebersihan.

Contoh Pidato Bahasa Sunda Singkat Tentang Kebersihan

Assalamualaikum wr.wb

Puji sareung syukur urang sami sami panjatkeun ka dzat Allah swt, anu mana ku qudrot sinareng irodatna urang tiasa ngumpul ngariung di ieu tempat. Sholawat sinareung salam urang limpah curahkeun ka jungjunan urang sadaya nabi akhir jaman, nyaeta Nabi Muhammad saw, ku kituna urang sadaya tiasa patepang tuur paamprok jonghok dina ieu acara.
Ibu ibu bapa bapa anu ku simkuring di pika hormat , saderek sadaya anu ku simkuring pikacinta, dina ieu rengrengan simkuring bade ngadugikeun biantara ngeunaan kabersihan lingkungan, anu dimana urang sadaya terang yen di lingkungan bersih parantos tangtu sehat ka diri urang sadaya anu nyicingan eta tempat. Tisajabi eta aya hadist nabi anu hartosna kirang langkung kieu, Kabersihan teh salah sawiosna tina iman.

Dina cara miara kana ieu lingkungan teh aya 3 paling sautikna supados lingkungan tetep bersih jeung sehat nyaeta ngagunakeun teknik dihandap
1. Simpen sampah plastik
Maksadna nyaeta , simpen sampah anu parantos diangge teh ulah nepikeun ka di piceun dimana wae, kumargi pami di piceun langsung sok bilih janten mempetan kana solokan atawa liang cai, anu dampakna jadi banjir.
2. gunakeun deui eta sampah
Saparantosna di simpen teras di bersihkeun , nah upami tos kitu mah tiasa di gunakeun deui eta sampah plastik teh
3.daur ulang eta sampah
Dina penelitian sampah plastik teh bisa ancur ku taneuh ku jarak waktu 24 taun, pasti lami ari kitu mah, nah ku kituna tiasa eta sampah teh di daur ulang janten barang rumah tangga anu sanes, anu bisa jadi salah sahiji kamanfa'atan dina segi lingkungan sareng ekonomi.

tilu cara anu di luhur tiasa di gunakeun ku urang sadaya, supados lingkungan urang sehat sareung bersih, mugia urang sadaya tiasa ngalaksanakeunna.
mung sakitu wae anu tiasa ku simkuring dygikeun dina kasemtan ieu mugia janten mangfaat kanggo urang sadaya, amiin
di tutup ku doa robbana atina piddunya hasana wafilakhiroti hasanah wakina adzabannar wassalamualaikum wr.wb

Nah itulah artikel contoh naskah biantara atau pidato bahasa sunda yang bisa saya bagikan di kesempatan kali ini, semoga artikel hari ini berguna untuk anda semua.